معرفی انواع چسب فوری

چسب فوری

انواع چسب فوری بنا به استفاده های مختلف متفاوتند. چسب کاربرد متفاوتی در خانه یا هر جایی که به ان احتیاج می شود دارد. بر اساس اینکه کاربرد متفاوت دارد نوع این چسب ها هم متفاوت است . برای سطوح مختلف چسب مخصوص همان موجود است.ما در اینجا می خواهیم به معرفی انواع چسب فوری بپردازیم .

مخصوصا امروزه کاربرد چسب در بخش صنعتی زیاد می باشد که این چسب ها برای کارهایی که قبلا خیلی کار داشت. الان با این چسب سریع می توان ان کار را انجام داد. مثلا در مورد در های کاشی و سرامیک قبلا می بایست با مصالح و مخلوط کردن و روان کردان درز ها را با ان بپوشانند و صبر کنند تا خشک شود و تمیز کنند.  امروزه با وجود چسب های فوری سریع این کار بدون هیچ ماده دیگر یا وسایل زیاد دیگر انجام می شود هم کار ان کمتر می باشد و هم در کوتاهترین زمان کار راه می افتد. برای آشنایی با انواع چسب فوری  با ثناباند همراه شوید.

چسب 123

چسب فوری کدام است؟

اول در مورد این بدانیم که به چه چسبی، چسب فوری می گویند.امروزه در بازار چسب فوری همان چسب 123 می باشد، که برندهای مختلفی را در بازار مشاهده میکنیم ولی ما به شما چسب 123 ثناباند را پیشنهاد میکنیم. یعنی در ظرف زمان کوتاه سریع عمل می کند و می چسبد .  نام دیگر ان هم که حتما به گوشتان خورده چسب قطره ای نیز می گویند. به خاطر این چسب فوری نام گذاشته شده است که در این چسب ها انتی اکسیدانی وجود دارد که علاوه بر خاصیت چسبندگی مانع از خراب شدن کالایی که به ان چسب زده شده ، می شود.

برای ان کاربردش زیاد است چون کسی که از چسب استفاده می کند می خواهد خوب بهم بچسبد. مورد قبول بودن چسب به کارکرد و کیفیت ان است که این چسب با توجه به اینکه خیلی مقاوم می باشد حالا در برابر رطوبت یا موارد دیگری از این قبیل ، مشتری زیادی را دارد.

این را هم بگوییم که این چسب به خاطر مواد دیگری که در چسب موجود است سریع خشک می شود . و کاردبرد طلایی ان این است که قطعاتی را که کنار هم می گذاریم که اصلا به هم ربطی ندارند.  از لحاظ جنس یا سفت و خشن بودن و غیره ولی وقتی این چسب را بین ان می زنیم انگار نه انگار که اینها به هم ربطی نداشته اند و به سادگی به هم می چسبند.  هرگز جدا شدنی نیستند انگار از اول یکی بوده اند . از این چسب های فوری انواع مختلفی دارد مانند :

  • چسب 123

چسبی فوق العاده قوی در عرض چند ثانیه به راحتی می چسبد و به این سادگی از هم جدا نمی شوند.در مواردی برای سرامیک،سنگ،شیشه و … استفاده می شود.

  • چسب آهن

دارای کیفیت بالا در صنعت فلزات و آهن و مصالح ساختمانی و از این موارد دیگر کاربرد دارد.

  • چسب قطره ای

این چسب فقط کافی است چند قطره ان را برای استفاده خانگی یا صنعتی بریزید چنان محکم می چسبد که باور کردنی نیست چون در سایز های کوچک به فروش می رسد و همین با کیفیت بودن ان با چند قطره کار شما را راه می اندازد به خاطر همین کمتر استفاده شدن با صرفه هم است.

  • چسب سنگ

از اسم ان معلوم است که در مصالح ساختمانی و چسباندن انها مخصوصا برای بتن استفاده می شود. و فلزاتی که می خواهند به مصالح بچسبد این نوع چسب خیلی خوب و پر کاربرد است. انقدر مقاومت این چسب بالا می باشد که در هر شرایط و برخورد با هر چیزی  مقاومت خود را از دست نمی دهد.

  • چسب چوب

برای چسباندن قطعات چوب استفاده می شود پر کاربرد ترین نوع چسب فوری در نجاری و صنایع چوبی مثل مبلمان و میز و صندلی می باشد. که در دو رنگ سفید و بی رنگ در بازار موجود است

  • چسب آکواریوم

این نوع چسب در جاهایی به کار می رود که با اب سر و کار دارند و برخورد با اب دارد چون مقاومت بالایی دارد .

  • چسب پی وی سی

چسبی است که برای قطعات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد در داخل تیوب عرضه می شود که هر وقت استفاده می کنید باید سریع ان را با سر تیوب ببندید که چون زود سفت و خشک می شود .

معرفی چسب فوری

انواع چسب فوری 123

چسب 123 یکی از چسب های فوری است که این خودش در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود.

1. چسب 123 استارباند

از ان دسته چسب هایی است که بعد زدن برای اینکه کار بدون نقص باشد و خوب بچسبد یک اسپری دارد که کار شما را تثبیت می کند. و کاربرد ان تقریبا همه جا می باشد برای مصالح ساختمانی مثل سرامیک و کاشی و سنگ و از این موارد و همچنین در صنایع چوب و پلاستیک و شیشه پر کاربرد است.

2.چسب 123ترک فیک

قدرت چسبندگی ان فوق العاده بالا و در تمام سطوح از هر جنسی استفاده می شود

3. چسب 123 دیبا فیکس 

چسبی که در مقابل رطوبت و هوای گرم و سرد مقاوم می باشد و زود خشک می شود و می چسبد از این چسب نیز در همه جا می توان استفاده کرد یکی از این پر کاربردها در کابینت سازی و برای ام دی اف استفاده می شود.

4. چسب 123 میتراپل

چسب شفافی که در تعمیرات مکان هایی که مدت زمان زیادی را کار می برد از این چسب استفاده می شود که زود خشک می شود و ادا مه کار راحت تر است.

5. چسب 123 ثناباند

چسبی بدون بو می باشد چون بعضی از چسب ها بوی ازار دهنده دارند ولی این چسب بدون بو می باشد . چسبی است که سریع دو قسمت نا همگون را به هم می چسباند. معمولا در همه موارد از ان استفاده می شود و پر کاربرد است.

6. چسب 123 چی مکس

از این چسب می توان جهت چسباندن انواع سطوح سنگی، چرمی، چوبی، پلاستیکی، چوب پنبه ای، لاستیکی و سایر مواد فلزی استفاده نمود. بنابراین چنانچه یک چسب همه کاره می خواهید تا بتواند سطوح مختلف را به خوبی به یکدیگر متصل کند، چسب جی مکس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چسب 123 سولجر ، چسب موتا فیکس، فیکسر باند و موارد دیگری که از چسب های فوری می باشند که در بازار موجود است.

برای پاسخ به سوالات خود درباره‌ی چسب فوری می توانید از مقالات سایت ثناباند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با نمایندگان فروش در واتساپ