کاربرد چسب 123 | نکات مهم در کاربرد چسب فوری

کاربرد چسب 123

کاربرد چسب 123 بسیار زیاد است. نمیدانم برای شما هم اتفاق افتاده یا نه که پایه هایی را دارد که با چسب متصل بودن و در اثر این طرف و ان طرف بردن ان میز مثل میز های عسلی مبلمان که باعث شده پایه ان جدا شود. اگر میز شیشه ای دیگه بدتر مد.  با هیچ چیزی متصل نبوده و الان جدا شده است.خوب از وقتی که آن را خریده اید تا الان استفاده کرده اید و حالا بعد از مدتی به هر دلیلی پایه آن جدا شده است.

حالا می خواهید پایه را وصل کنید و نمی دانید چگونه ان را متصل کنید و با چه چیزی این کار را بکنید. معمولا اولین کاری که ممکن است هر کسی انجام دهد جستجو در فضای مجازی و پرسیدن سوال خود است. خوب این کار را کرده اید؟ می بینید که به شما سفارش می کند از چسب استفاده کنید. به نظرتان هر چسبی برای این کار مناسب است.برای اینکه بدانید چه چسبی مناسب می باشد.  ما در اینجا به شما چسب 123 ثنا باند و کاربرد ان را معرفی می کنیم تا بتوانید راحت تصمیم در خرید ان را بگیرید. برای آشنایی بیشتر با چسب ثناباند همراه شوید.

قدرت چسب فوری

چسب 123 چیست؟ این چسب ها دارای قدرت چسبندگی زیادی هستند.  به گونه ای قدرت چسبندگی دارند که در چسباندن کاشی و سرامیک از ان استفاده می کنند. فوق العاده با کیفیت می باشد.

در سطوحی که صاف هستند مثل شیشه خیلی خوب عمل می کند و در دیگر سطوح نیز کاملا چسبندگی قوی ای دارد. می دانید چرا دارای چسبندگی قوی است به خاطر بودن یک ماده به نام سیانواکریلات که باعث چسبندگی قوی می شود. نام دیگر این چسب همان چسب قطره ای می باشد.

این چسب بدون اینکه محصول دیگری باشد که با ان در بازار رقابت کند همیشه پیشرو می باشد و می تازد. چون از پر استفاده ترین چسب ها در موارد خانگی و صنعتی می باشد. مخصوصا در ساختمان سازی امروزه که برای چسباندن سطوح چوبی و سرامیک و سنگ از چسب 123 استفاده می کنند. بنابراین کاربرد چسب 123 برای همه محرز شده است.

کاربرد چسب فوری

 

نکات کاربرد چسب 123

  • سرعت عمل

بهتر است یادتان باشد این چسب سریع خشک می شود و وقتی ان را باز می کنید تا یک ماه خوب می شود استفاده کرد. ولی بعد ان کم کم خشک می شود . به خاطر همان ماده سیانواکریلات  که در چسب می باشد زود ان را خشک می کند و دیگر قابل استفاده نیست. وقتی هم می خواهید از ان استفاده کنید. اول خوب سطحی را که می خواهید روی ان چسب بریزید را خوب تمیز کنید.  هیچ گونه گرد و غبار نباید نداشته باشد مثل شیشه ای که گفتیم و پایه ای که می خواهد به ان بچسبد. نقطه اتصال ان باید کاملا صاف و تمیز باشد.  هیچ چیز اضافی روی سطح شیشه نباشد.

مثلا اضافات چسب قبلی را کاملا جدا کنید و خوب صاف و تمیز کنید تا چسب بهتر عمل کند. راستی وقتی می خواهید این چسب ها را بخرید باید توجه داشته باشید که این چسب ها از نظر غلظت مایع درون ان با هم متفاوت است.  تفاوت آن برای این است که سطوح استفاده برای چسب متفاوت می باشد مثل چوب،شیشه،سرامیک و مواردی از این قبیل است.

برای چه کاری چسب لازم دارید؟

پس بنابراین وقتی به خرید می روید حتما در مورد چسب اطلاعاتی داشته باشید. از فروشنده هم بپرسید و مخصوصا حتما قبل از خرید بگویید که چسب را برای چه موردی می خواهید استفاده کنید. همراه چسب یک اسپری نیز موجود است که و قتی چسب را زدید اول باید سطح مورد نظر را با آن اغشته کرد تا بعد چسب خوب در دو نقطه به هم متصل شوند و بچسبند.

کاربرد چسب 123 در مواردی مثل اینکه یک چیزی را می خواهید ببندید و امکان پذیر نمی باشد. شما با این چسب می توانید این کار را انجام دهید. مواردی دیگری غیر از چسباندن دو عضو جدا که از این چسب استفاده می شود زیاد است. از جمله باستانشناسان وقتی کار می کنند با این چسب فسیل ها را از شکسته شده نگه می دارند. یا در پزشکی قانونی با این چسب اثر انگشت ساخته می شود. مواردی که ظاهر یک چیز مهم است و وقت کافی هم نیست و زودتر باید ان مورد اماده شود این چسب خوب عمل می کند.

مثلا مواقعی پیش امده که یکی از سرامیک های دیوار خانه افتادهاست و ظاهر بدی را ایجاد کرده و نمی خواهید که زیاد ان قسمت را خراب کنید و دوباره شخصی را بیامرید که ان را تعمیر کند. در این مواقع چسب 123 بهترین گزینه برای این کار است که بدون کمک کسی خودتان در منزل می توانید ان سرامیک را بچسبانید.  موارد زیاد دیگر که این چسب را محبوب کرده است و کار راه انداز می باشد.

نکته: چسب به دستتان برخورد نکند

راستی دقت داشته باشید در هنگام استفاده از این چسب ها با پوست شما برخورد نداشته باشد. چون سریع روی دست می چسبد و به این سادگی در نمی آید. پیشنهاد ما برای اینکه هر وقت این اتفاق برایتان پیش امد با دست آن را دست کاری نکنید.  همین طور بروید و قسمت چسبی را در محلول آب و صابون مقداری فرار دهیدتا نرم شود بعد ان را کم کم جدا کنید.

اگر هم استون در خانه داشته باشید که معمولا خانم ها یا خانواده ای که دختر بچه در خانه دارند. همیشه لاک و استون در خانه موجود است می توانید با استونی که لاک را پاک می کنید. چسب 123 را هم از روی پوست پاک و جدا کنید.

نکته: چسب به چشم، بینی و دهان برخورد نکند

مواظب باشید  چسب به چشم و بینی و دهان و از این موارد تماس پیدا نکند.  این خیلی خطرناک می باشد و در صورت فراهم بودن اب گرم سریع ان قسمت را اگر چسبی شد بشویید و اگر نشد و چسب روی محل خشک شد. اصلا سعی نکنید ان را با دست بکنید چون همراه ان مقداری از پوست کنده می شود و خیلی دردناک است .

می توانید از همان آب گرم و صابون برای نرم شدن استفاده کنید و بعد جدا کنید. این ها را گفتیم که یادتان باشد اگر از چسب 123 که خیلی قوی و با کیفیت است استفاده می کنید.  اولا خودتان مواظب باشید ثانیا اگر در خانه ای کودک می باشد. از دسترس او خارج کنید و دم دست قرار ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چت با نمایندگان فروش در واتساپ